Sunday, December 30, 2018

263 Кметовима


263 Кметовима

Ето шиљем писмо Дупиљанима, нека га Стефан прочита, пак или послушају или не послушају, нека иде овамо. Писао сам Ријечкој Нахији поради Грађанах, који четују око Подгоранах, да ми пишу, могу ли се остале нахије у њихову вјеру поуздат сигурно, или не, да се људи умију владат и ако ми одговоре писаћу ви, да кажете Црничанима њихов одговор. Међу тијем, пошто су Грађани западали Подгоранима преко вјере, коју су дали сва Ријечка Нахија, нека сваки стоји с миром, да кога не зађеде до реченога одговора, али се иека и чувају. Поздравите главаре од моје стране љубазно; ја бих рад тамо доћи, да се видим с народом и доћи ћу ако и по који начин могах, но сам мимо свакога на муке, нити имам кога дома оставит, ни са собом водити, нити сам већ путник никуђ из куће.


No comments:

Post a Comment