Wednesday, December 19, 2018

227 Рајћевићима


227 Рајћевићима

От нас Владике Петра
Превосходитељному Господину Губернатору и прочим главаром и старјешинам и свијема Рајћевићима драго поздрављење.
Јучер примих од господина капетана од циркула три писма за ваше и бајичке после, које ви шиљем, да их лијепо разумијете и да видите, што ћесаро-краљевски Гуверан одговара врху вашијех разлогах, које сте приказали у Котор и што иште и требује да учините, но вас молим да се договорите и да ми из договора пишете, што ћу на та писма одговорити.
Ви ћете и то разумјети, што господин капетан од циркула пише за солдата, што је код Троице погинуо и за Вука Ђурова синове како говори, да ће од мене искати, да му ја убивалце предам, оли да их по обичају нашега мјеста кастигам, што ја ни по који начин учинити не могу како и он сам знаде, него то стоји у вас и у осталијех Црногорацах, а не у мене, којега нитко слушати не хоће. А да моје науке слушају, ја бих дужан био одговарати за све, што би који по мојој наредби худо и непријатно учинио, но за самовољно злодјејство непослушнијех људих одговарати не могу.
В прочем јесам ваш доброжелатељ и слуга.
ВЛАДИКА ПЕТАР
Цетиње Генвара 31.1829. 






No comments:

Post a Comment