Saturday, December 8, 2018

196 Бјелопавлићима


196 Бјелопавлићима

От Нас Владике Петра
Благородној господи судницима и прочим главаром и старјешинам и свијема Бјелопавлићима драго поздрављење.
Разумијем, да се у Пипере велика смутња учинила, али не знам с чеса и како је учињена, него ми кажу, да Илија кликује Турке и да Турци иду њему на помоћ, а ви мене ништа за то не пишете, нити знам, што се тамо чини, него сам писа везиру у Скадар пређе, него ли је ови глас до мене доша, да ми рати не желимо, него мир и пријатељство сусједско. Ја се надам, да и њему рат мила није и да он неће пуштити на вољу некијех нашијех и некијех његовијех људих, који се договарају и раде да наш мир и пријатељство оштете и да рат учине. Може бити да су они исти и ту смутњу учинили
у Пипере и да ће радит да и вишу учине, но како сам ви пређе писао, тако ви и сад пишем, да себе чувате, а да никога од турске стране не задијевате докле видимо, што ће везир одговорит, зашто ја рати не желим нако за невољу, кад не би могло инако бити, и не имам узданице нако у једнога Бога Вседржитеља, којему себе и вас препоручујем и остајем ваш доброжелатељ
На Цетиње
јануарија 18.- 1828. ВЛАДИКА ПЕТАР




No comments:

Post a Comment