Sunday, December 16, 2018

216 Рајћевићима


216 Рајћевићима

От Нас Владике Петра
Превосходитељному Господину Губернатору и протопопу Станку и свијема Рајћевићима драги поздрав.
У ови ми час дође ово писмо од господина капитана од циркула, којега ми је посла навлаштито по Мешу, да ми га преда и да му дам одговор на њем, и на писмо господина Губернатура од Далмације. Ви ово писмо виђите и повратите ми га с вашијем одговором, да ја одговорим, а стидим се и досад што нијесам, но све обећањем а ништа у дјело; остајем и ја у друштво самовољнијех људи. Но, ја вас молим и Богом заклињам. Тако и остале главаре од Катунске Нахије, да радите колико боље можете, да се поврати све, што је силом ћесаровијем људима узето и украдено; и тако ја ћу чекат час по час ваш одговор.
В прочем остајем ваш доброжелатељ
Цетиње, 28, октомбра 1828. 
ВЛАДИКА       ПЕТАР




No comments:

Post a Comment