Friday, December 14, 2018

212 Катуњанима


212 Катуњанима

От Нас Владике Петра
Благородној господи главарима и старјешинама од Катунске Нахије драги поздрав.
Казаће ви Рамо Лазарев све, што сам река, да ви каже. А разумјећете и моју књигу, коју сам посла господину гувернадуру, дајући вам на знање, како сам примио писмо од ћесарскога гуверна из Задра, у које ми пише, да шиље росписку у Боку, да никакво чељаде црногорско не пуште у Боку, ако плијен шпиљарски и звоно перашко не буду враћени и ако се Црногорци крепко не обећају, да ће истинито тврди мир и тишину сусједску с државом ћесарском непоколебимо држати. Сад промислите како ће ови народ живјети, ако то не чините повратити; и дођите из договора по неколико главарах овамо, да ми кажете, што ћу ја Гуверну одговорити, који вас Богу  препоручавам и остајем ваш доброжелатељ
На Цетиње
ВЛАДИКА ПЕТАР
сектебра 15. -1828.





No comments:

Post a Comment