Saturday, December 22, 2018

238 Рајћевићима


238  Рајћевићима

От Нас Владике Петра
Превосходитељному Господину Губернатору и прочим главаром и старјешинам и свијема Рајћевићима драги поздрав.
Ви знате, како сам ви посилао писма, која су ми од господина капитана од циркула поради вашијех и бајичкијех послова доходила и како сам вазда словесно и писмено вас молио и совјетовао, да пошљете ваше главаре у Котор, како сте се обећали, да подјемче за дуг, што Шпиљари ишту од вас, пак иза тога да ви пазари буду отворени, но ево ни до данас немам на моја писма никаквога одговора вашега, нити сам реченому господину умио ништа одговорити, кад ви мене не одговарате. И ево ми 
синоћ изновице од истога господина дође писмо, које ви шиљем да га лијепо и чисто разумијете и да чујете, што пише и како ви даје на знање, ако до првога дневи сетебра мјесеца по римскому броју, то јест од данас до седамнаест данах, не пођу ваши главари у Котор да учине јемштину, да ће онда задарски гуверан писати самому ћесаро- краљевском Двору. Сад промислите, што се може догодит, кад се Двор расрди. Но вас молим и Богом заклињам, да се с Бајицама договорите, којијема ћу и ја писати, и да на себе не пуштите царски гњев и срдитост.
В прочем, чекајући ваш одговор и писмо циркулово натраГ, остајем ваш добро- желатењ и слуга
На Цетиње
августа 2. -1829.      ВЛАДИКА       ПЕТАР 




No comments:

Post a Comment