Sunday, December 16, 2018

214 Рајћевићима


214 Рајћевићима

От Нас Владике Петра
Благородној господи главарима и старјешинама и свијема Рајћевићима поздрав.
Примио сам ваше писмо, у које ми пишете, да ћете плијен шпиљарски вратити свиколици изван Јововићах и Бајицах и да за свакога брава, који не буде шпиљарски, хоћете по три фиорина дати, оли друге браве намјестити једнаке, како што су шпиљарски били, које сте узели. Али ништа не спомињете, за штете, које су Шпиљари имали, откада је та плијен узет и које ишту да им буду намирене по цијени учињеној, коју сте видјели у писма господина капитана од циркула, која сам вам посилао, За то ја не умијем реченому господину капитану ништа писати, него вас молим, да ми за те штете кажете, што имам писмено одговорити. А Вука Ђурова синове и све Јововиће остављам под жестоким проклеством, да их Бог порази, ако неће вратит, оли платит све, што је шпиљарско у њихову власт.
Међу тијем, чекајући ваш одговор, остајем Ваш доброжелатељ.
ВЛАДИКА ПЕТАР
Цетиње
октомвра 11.-1828.





No comments:

Post a Comment