Saturday, December 22, 2018

241 Бајицама


241 Бајицама

От Нас Владике Петра
Благородној господи сердару и војводи и прочим главаром и старјешинам и свијема Бајицама драги поздрав.
Примио сам од ћесарскога гуверна из Задра једно писмо и ја сам послао моја писма у сву Црну Гору, како и ово што вами по Стефану Поповићу шиљем, да чујете што ми гуверан пише поради ћесарскијех солдатах и осталијех бјегунах и бјегуницах, који искачу у Црну Гору. А синоћ ми дође књига од господина капитана од циркула, коју ви такођер шиљем да видите што пише поради једне бјегунице, што се међу вама находи, која је с некијема од вашијех пошла у Кавач и украла својему мужу једнога вола и једну краву и шест бравах и догнала с дружином у Бајице. За то вас молим и Богом Вседржитељем заклињам, да ту бјегуницу одмах ишћерате, нека иде откуда је и дошла и да ту животињу по сваки начин повратите и да те књиге лијепо разумијете. Ја мислим, да ћете ви радит да себе пазаре ћесарске отворите, а ви радите да их јаче и више затворите и очима видите, да то све за наше зло и за вашу несрећу чините. Ја не знам како и на који начин мислите живјети, него се чудим и остајем ваш доброжелатељ
октомврија 16.1829.
ВЛАДИКА ПЕТАР




No comments:

Post a Comment