Sunday, December 23, 2018

243 Рајћевићима


243 Рајћевићима

От Нас Владике Петра
Превосходитељному Господину Губернатору и прочим Главаром и Старјешинам и свијема Рајћевићима драги поздрав.
Знајући, колико сте муке и штете имали не приступајући на пазар которски, ја се надах да ћете ви испуњат оно, што су се ваши главари из вашега договора у Котор писмено обећали и подјемчили и да ћете свиколици јединокупно радити за своје собствено добро, да ви унапријед пазар не буде затворен, али сад с јаким удивљењем чујем, да ни до данас ништа испунили нијесте. Сад што мислите, може ли то бити да ви на пазар и на остала мјеста у државу ћесарску слободно идете, а своје обећање да не испуњате.
Ја сам прекјуче примио једно писмо од високославнога Гуверна из Задра, и ето нарочно шиљем господина Сима Милутиновића, да ви ово писмо прочита, и сваку ријеч јасно истолмачи, да лијепо и чисто разумијете, што ми Гуверан за ваше после пише и како иште да му убрзо одговорим, јер он мисли да ви мене слушате, а не зна како ја вама пишем и пошиљем књиге, које ми из Котора доходе, и како ми ништа по начину одговарати не хоћете, нити ми речене књиге повраћате. И ако ми сад не пишете, што ћу на ово садашње писмо одговорити, ја ви кажем да ћу послат Гуверну копију од свијех књигах које сам вама посила и да ћу га молити да мене за ваша дјела не позива.
Међу тијем остајем вам доброжелатељ
Цетиње
ВЛАДИКА ПЕТАР
ферфара 19. - 1830.




No comments:

Post a Comment