Sunday, December 30, 2018

258 Бољевићима, Глуходољанима, Брчелима, Сотонићима и Лимјанима


258 Бољевићима, Глуходољанима, Брчелима, Сотонићима и Лимјанима

От Нас Владике Петра
Благородној господи главарима и свијема Бољевићима, Глуходољанима, Брчелима, Сотонићима и Лимјанима драги поздрав.
Примио сам ваше писмо шестога числа овога јула поради Стефана Лазаровића и попа косијерскога писано, на које ви немам што одговорити нако оно исто, што сам ви писа у књигу, коју сам недавно по Стефану Кнежевићу из Грађаних послао, то јест ако ви није на вољу, да Лазаровић међу вами стоји, ано да му суд и правду учините за разбој од скрињах, што су муманастирски људи разбили, пак да га лијепим и поштеним начином справите нека иде откуд је и дошао. А што ми пишете, да га нијесте молили да међу вама дође, него да је он вас молио, то може бити, али ми нијесте казали, да је тако било, него сте мене молили, да га тамо пошљем и ја сам га за вашу љубав послао. Но вас молим и Богом Вседржитељем у три пута и у триста путах заклињам, да се око те два свештеника не инадите, јер би боље било, да те двије куће манастирске и цркве остану затворене и да се никад не отворе, него ли да стога покољ и крвопролиће буде, од чеса да Бог вас сохрани. А писао сам пређе, пак ево и сад пишем Лазаровићу, да се чува како од живога огња, да не би с њега какве смутње било, него да се уклони од зла и да сотвори добро.
В прочем јесам ваш доброжелатељ

На Цетиње
јула 13. - 1830.
ВЛАДИКА ПЕТАР



No comments:

Post a Comment