Sunday, December 23, 2018

244 Рајћевићима


244 Рајћевићима

От Нас Владике Петра
Превосходитељному Господину Губернатору и прочим Главаром и Старјешинам и свијема Рајћевићима поздрав. 
Ја сам залуду посилао к вама Г-на Сима Милутиновића, да ви прочита и лијепо истолмачи писмо, што ми је од високославнога ћесаро-краљевскога Гуверна поради вашијех и шпиљарскијех дјела из Задра дошло и залуду сам вас молио да ми пишете, што имам на ово писмо Гуверну отписати. Будући ви нијесте кћели ништа одговорити, нако само што сте Симу рекли, да држите оно исто, што сте пређе на моје писмо и на писмо Г-дина капитана од Циркула одговорили и ја ћу, дакле, по вашој вољи ови исти ваш одговор Гуверну послати, но како он није по начинуучињен, тако се мене чини, да ће Гуверну бити супротиван и да би љевше за вас било да одговорите с начином, како је прилично и благопристојно. Но кад не хоћете ја вас силом нагнати не могу, него ћу се од тога извадит, како сам ви у посљедње моје писмо каза.
В прочем јесам ваш доброжелатељ
Цетиње
ферфара 25. -1830. ВЛАДИКА       ПЕТАР



No comments:

Post a Comment