Saturday, December 22, 2018

239 Попу Ивану и Граховљанима


239 Попу Ивану и Граховљанима

Часни господине попе Иване
Ја сам примио и разумио твоје писмо и знам што су ви Никшићи учинили и како ви пријете; они су и овамо преко вјере убили једнога Пипера и другога ранили. Везировићи у Жупу, ако не кастигаше крвника, неће бити ни вјере ни мира. Него поздрави од моје стране све Граховљане, нека живе међу собом у слогу и у љубав и нека се чувају од чете турске, који су с вама у рат, и с Корјенићима и Требињанима стојте у мир, и дајте што је њихово од земље дохотка. Ето мојих десет талијера при вама, дајте их за вола, којега су Бјелице узели, а ја ћу вола скужават, ако ми га догнаше. Драго ви те аспре приватит, то стоји у вашој вољи, ако ли га и не дожену ја ћу га штетовати до згоде, но ако Јован Медов с дружином не би хтио пристати од шићара што су им утекли у Грахово и доћи ће тамо с војводом Вуксаном. Него то виђите и мирите, тако и остале ствари мале, што би се нашло, радите сасвијем помирит. Молите се Богу  и не плашите се; биће боље, него ви мислите.
В прочем остајем ваш доброжелатељ
Августа 25. -1829. Год.   ВЛАДИКА ПЕТАР
(„Дан” књ. 1. св. 3/4)





No comments:

Post a Comment