Friday, December 21, 2018

235 Бјелопавлићима


235 Бјелопавлићима

От Нас Владике Петра
Благородној Господи Главарима и Старјешинама и свијема Бјелопавлићима драго поздрављење.
Знајући, да на Петров-дан излази вјера, што је по мојој наредби господин отац игуман Мојсеј међу вама и Пиперима уфатио, ја вас свијех, а највише оне, којијема је највише зло и највиша жалост учињена, срдачно молим и страшнијем Богом Вседржитељем и свом силом небесном у три пута и у три хиљаде путах заклињам, да и опет тврду и непоколебиму вјеру с Пиперима до Митрова-дне уфатите и надам се, да ме нећете огорчит и наиједит у садашње вријеме, него да ћете се од силнога Бога Вседржитеља убојат и да ћете ову моју молбу и страшну заклетву послушат и учинит, како ви за ваше собствено добро пишем, а не за мене, ни за моју никакву особиту корист и срећу, нако за срећу вашу, у коју и моја радост стоји. И сувише нека знате, да ми је много мило, што се нијесте мијешали у ову буну, што је у Љешкопоље учињена и мило ће ми бити да се и посад у то не мијешате и да никога од турске стране не задијевате, кад они вас не задијевају.
В прочем јесам ваш доброжелатељ.
На Цетиње
јунија 24. - 1829.     ВЛАДИКА ПЕТАР





No comments:

Post a Comment