Thursday, December 20, 2018

231 Бјелопавлићима и Пјешивцима


231 Бјелопавлићима и Пјешивцима

От Нас Владике Петра
Преподобњејшему Господину Архимандриту Јосифу и прочим главаром и старјешинам и свијема Бјелопавлићима и Пјешивцима драго поздрављење.
Дајем ви на знање, како сам примио од нашега високославнога Цара наредбе, у које ми заповиједа, да ја вам и свијема Црногорцима и Брђанима речем, да сваки има стојати с миром, да никога од турске стране не задијевате пређе, него ли би они нас на коју страну зађели, зашто наш Цар не хоће рати с Турцима, који су од српскога рода, јербо су Србљи и Руси по крви браћа, нако би они рат започели, него наш Цар ратује с царем Отмановићем и с Турцима, који су од онога рода, што су из Азије изашли и српско царство узели, и ко добије и остане у Цариград бићемо и ми и Турци његови. За то ви ја пишем и царску заповијед кажем и свакому говорим, да се од пријеваре чувате, да никога не задијевате, него да од свакога Турчина и турскога чојка с миром стојите, а надам се да ни они неће вас задијевати, јер виде, да је и за нас и за њих најбоље, да на комшилуку мирно живимо и да гледамо, што ће наши цари учинити.
В прочем Богу  вас препоручавам и остајем ваш доброжелатељ
Цетиње
јунија 6. - 1829.       ВЛАДИКА       ПЕТАР







No comments:

Post a Comment