Tuesday, November 27, 2018

166 Његушима



166 Његушима

Превасходитељному господину Губернатору и сердару... главаром и старјешинам и свијема Његушима драго поздрављење.
Ви сте разумјели, како су Кривокапићи из Цуцах прошлога года узели плијен ораховачки и ја сам у два пута... са свом јакости, да га врате и да с миром стоје од судитах ћесарскијех, но они послушати нијесу кћели... него ми у ови час дође писмо од господина капитана од циркула, да су опет изновице узели... не поврате прво и садашње, све што су коме узели, да ће свијема Катуњанима затворени... и приступак близу пазарах у државу ћесарску... ја немам снаге и јакости, која би могла... да поврате све, што су хајдучким... ћесарско-краљевскијем судитима... ви и остали Катуњани, којијем како и вама... да злодјеје кастигате и да чините вратит... узели; немоте никога кривит, као себе самијех... догодит свијема Катуњанима ради злочин... а ја, испуњајући моју дужност, остајем ваш доброжелатељ и слуга
1824.
ВЛАДИКА ПЕТАР



No comments:

Post a Comment