Monday, November 5, 2018

128 Црмничанима



128 Црмничанима

От Нас Владике Петра
Благородној господи сердару Марку и свијема Црничанима поздрав.
Примио сам ваше писмо, из којега видим што ми пишете за Стефана Лазаровића, и за попа Косијера и како иштете, да ви пошљем књигу, што ми је од некијех Црничанах дошла противу Лазаровића, коју ја не могу наћи, него је негђе међу осталијем књигам заметнута, којијех има Бог зна колико. Но ја вас свијех и свакога осталога великога и малога Црмничанина силнијем и страшнијем именом Божијем у три пута и у три хиљаде путах заклињам, да оставите инад и непогодбу, докле се нијесте поклали око те два свештеника, јербо је боље да обадва оправите нека иду откуда су и дошли, него да се покољете. Ја сам Стефана по вашој молби послао, а за попа Косијера ви сте га довели, нити сам знао ишта, докле су ми људи казали, да сте га примили.
В прочем јесам ваш доброжелатељ
На Цетиње
јула 22. -1820.
ВЛАДИКА ПЕТАР


No comments:

Post a Comment