Friday, August 31, 2018

75 Херцеговцима







75 Херцеговцима

От Нас Владике Петра, Честнијем свештеницима и кнезовима, такођер и осталијем главарима и јунацима од Грахова, Бањана... и Корјенићах драги поздрав.
Примио сам вашу књигу и разумио што ми пишете поради атестата или свидјетељства, али ја сад атестат не могах учинит, зашто није код мене ни једнога мојега писара ни секретара, него су два на Стањевиће и трећи у Котор поша, како ће ви казати поп Андрија Кујачић. Него ја вас совјетујем да причекате за ваше плате до прољећа, докле једа Бог даде, те мирније буде по мору путовање до Тријесћа, пошто је сад веома ризично да кога шиљете... и сувише хоће се велики трошак. Како сам попу Андрији кажева, и мене се чини, да би најбоље било да молите мађора Милетића, да ви он ваше плате чини имати, будући што је коме остануо дужан. При том ја вам архипастирски говорим, да у љубави и у миру међу собом живите и да се Богу молите и препоручите, у којега се ја надам, да ћете до мало времена веселије гласе имати и ви и сва наша браћа Христијани у здравље Великога Цара Александра.
В прочем јесам ваш доброжелатељ На Цетиње ВЛАДИКА ПЕТАР ... 28.-1811.









No comments:

Post a Comment