Monday, August 6, 2018

51 Народним судијама





51 Народним судијама

Благородна господо.
Разумијем из вашега писма, како имате намјереније помирити Цеклињане и Љуботињане, такођер и... с Бљелићима, а Загоране с Шофранцима. Ја се томе много радујем и желим, да ви Бог дарује срећу, да испуните ваше намјереније. Ето ви шиљем и моје писмо, писато истијем Цеклињанима и Љуботињанима. Ја сам јучер био у Манастиру под Лаством. како ће ви казати сердар Нико, на састанак с господином ђенералом француским; заповједником од Боке и Дубровника, и с ђенералом од Котора и депутатом. Ова господа нијесу ми друго говорила, нако ради судједскога мира, да на комшилуку у љубави с њиховијем судитима и војницима живимо, као што и наши цари у љубави живе. Ја сам од њиховога разговора веома задовољан и видим, да с њихове стране неће бити Црногорцима учињено никакве кривице, како би Црногорци зађели и сами на себе несрећу и зло навели. Тога ради вам препоручавам, да свакому говорите, нека с миром од свакога францускога чојка стоје и да највише о тому послу настојите, што не би од наше стране црногорске икакве смутње и зађевице било учињено.
В прочем љубезно вас поздрављајући остајем ваш доброжелатељ и слуга.
На Стањевиће        ВЛАДИКА       ПЕТАР
Генвара 3,- 1808.


No comments:

Post a Comment